Kurslar
Aprel 6, 2019 • Ijtimoiy Tadbirkorlik
Kursning asosiy maqsadi ishtirokchilarga axborot vositalaridagi ma’lumotlarni to’g’ri tahlil qilish, tanqidiy fikrlash va internet yordamida qanday mustaqil ma’lumot olish haqida ma’lumot berish.
Ko'proq ma'lumot uchun about Media savodxonligi va tahliliy fikrlash
Kurslar
Fevral 4, 2019 • Ijtimoiy Tadbirkorlik
Kursning asosiy maqsadi blogerlikka qiziqadigan, ijtimoiy hayotda faol bo’lgan yoshlarga shu sohada zarur nazariy va amaliy bilimlar berib, ularning onlayn media faoliyatini o’zlari va keng jamoatchilik uchun yanada foydali bo’lishini ta’minlash.
Ko'proq ma'lumot uchun about Ijtimoiy faollik va onlayn media
Kurslar
Avgust 4, 2018 • Ijtimoiy Tadbirkorlik
Kursning asosiy maqsadi ishtirokchilarga ijtimoiy korxonalarda xodimlarni boshqaruvi sohasida zamonaviy ish yuritish uslublari haqida ma’lumot berish.
Ko'proq ma'lumot uchun about Xodimlarni boshqarish
Kurslar
Iyun 4, 2018 • Ijtimoiy Tadbirkorlik
Kursning asosiy maqsadi ishtirokchilarda kichik ijtimoiy loyihalarni tuzish va amalga oshirish ko’nikmalarini rivojlantirish bo’yicha ma’lumot berish.
Ko'proq ma'lumot uchun about Loyihani rejalashtirish va boshqarish
Kurslar
May 1, 2018 • Ijtimoiy Tadbirkorlik
Kursning asosiy maqsadi ishtirokchilarga zamonaviy ijtimoiy tabdirkor qanday yetakchilik qobiliyatlariga ega bo’lishi haqida ma’lumot berish.
Ko'proq ma'lumot uchun about Yetakchilik mahoratini rivojlantirish
Kurslar
Aprel 15, 2015 • Ijtimoiy Tadbirkorlik
Kursning asosiy maqsadi ishtirokchilarga ijtimoiy korxonalarni samarali boshqarish va yangi ijtimoiy korxona tashkil qilish bo’yicha kerakli ma’lumotlarni berish.
Ko'proq ma'lumot uchun about Ijtimoiy korxonalarni moliyaviy boshqarish